Nieuws

ONZE DEUREN STAAN VOOR JULLIE OPEN ! PEUTERS – KLEUTERS INSCHRIJVEN ? STEEDS WELKOM VOOR EEN BEZOEKJE !

Beste ouders, zijn jullie op zoek naar een school voor jullie peuter ? Iedereen welkom voor een kijkje in de peuter- en kleuterklas, voor een gezellige babbel, een rondleiding, een kennismaking met de school. Mag jullie peuter starten in september of in de loop van volgend schooljaar ? Kom zeker een kijkje nemen, onze deuren staan voor jullie open.

Ouders die interesse hebben voor onze school ? We maken graag tijd voor jullie.
Willen jullie graag inschrijven ? We maken samen een afspraak omdat wij jullie graag persoonlijk ontvangen en tijd maken voor jullie.
Jullie mogen ons steeds vooraf contacteren telefonisch – 055 49 87 08/ 0498 75 32 95 of via mail basisschool.hundelgem@scarlet.be

Van harte welkom !
het schoolteam